onsdag, april 27, 2016

Skoproblem


Jag har väldigt svårt att få tag på skor som jag gillar, särskilt om de ska vara lite snyggare. Det är skönt med fotriktiga sandaler men till klänning vill jag gärna ha något "finare".

I fb-flödet såg jag reklam för skor med märket "Rock", en slags flätade skor i flera färger och modeller. De utlovade att skon hade uppbyggd hålfot och stötdämpande sula. Det lät fantastiskt. Jag beställde ett par i en något nättare modell. Av erfarenhet vet jag att det är svårt att beställa skor utan att ha provat dem men jag gjorde en chansning. Idag kom skorna och det kan jag säga, skönare skor var det längesen jag hade på mig. Så enkelt det helt plötsligt blev att hitta sköna skor.

Nu är jag laddat inför sommarens varma dagar. Just detta år vet jag ju att åtminstone under en vecka kommer det att vara varmt. Kroatien i juli lär nog bjuda på värme så det räcker och blir över.

Är det någon som är intresserad av dessa skor så finns de på minfot.se

Inga kommentarer: