lördag, december 31, 2011

Gott Nytt År


från en gnistrande och vitt Jämtland.

4 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Din bild är så fin att jag nästan längtar efter vit knarrande snö.
Gott Nytt År Eva. Hoppas det blir kärleksfullt och lyckosamt på ett sätt som du drömmer om. Kram!

Tankevågor sa...

Jag som saknar snön här nere njuter av din vackra vinterbild.
Gott Nytt År önskar jag er där uppe!

// Lisbeth

Cecilia N sa...

Gott Nytt År från dalmatinerfärgade Västernorrlandskusten.
(Inte skidföre alltså. Bara halt.)

Evas blogg sa...

Eva: Ja igår var en otroligt vacker dag här. Idag är det snöstorm och ainte alls lika inbjudande. Tack detsamma önskar jag dig Eva!

Lisbeth: Det var nästan magiskt att gå där ute på Rödön igår, så otroligt vackert. Tack detsamma önskar jag dig!

Cecilia: Dalmatinerfärgad, det var ett nytt och roligt ord! Här är det perfekt vinterväder just nu. Fast just nu snöar det ymningt, kan ju få räcka med den varan nu.