lördag, februari 02, 2008

"Körkortsbuketten" till vår yngsta.

Tulpaner - vårkänslor!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar bukett, så fina färger. Man får verkligen längtan efter vår nu!

UllaMona sa...

Tulpaner är jättehärliga...fina färger...och hälsa Grattis till körkortet.

Evas blogg sa...

Marskatten: Kul att du hälsar på! Ja visst är det vackra färger?! Fast idag är det inte särskilt vårlikt här, minus femton grader! Tur vi har tuplanerna :-)

Ullamona: Ska göra det! tack!

Anonym sa...

Tulpaner är som vackrast, tycker jag, när dom blir blandade...så där som din bukett. Jättefin

Evas blogg sa...

Gunnel: Ja det tycker jag också. Och just nu skulle du behöva en bukett!

Elisabet. sa...

Helt ärligt, har jag aldrig varit gladare än när jag klarade körkortet; aldrig känt en sån där explosiv, härlig glädje så man nästan spricker!
I alla fall hade jag dittills inte upplevt det .. jag sprang och skuttade på Bångvägen i Lycksele och när jag kom till caféet,ringde jag från en telefonhytt till han som då var min pojkvän (och som sen blev pappa till mina barn) för att berätta ... och så var det UPPTAGET!

Evas blogg sa...

Elisabet: Vilken besvikelse - upptaget ! Jag minns att min mamma bjöd på lunch på restaurang. En viktig dag i ens liv.