tisdag, juni 26, 2007

Sommar




Solen strör stjärnglitter i sjön,
sommaren är här!



13 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh vilken sagolikt fin bild! Det riktigt bubblar och spritter i sinnet när jag ser den.
Allt väl hos dig hoppas jag. Har du ledigt nu eller?
Varm kram till dig:)

Evas blogg sa...

Solskuggan: Hej på dig! Ja, här är ledigt och jag njuter, av bland annat så fina stunder som på bilden. Hoppas du har det bra. Massor med arbete antar jag!?

Madicken sa...

Lovely! Här verkar det som vi får börja bygga på en ark snart!!!

Evas blogg sa...

Madicken: Ajaj då. Låter inget vidare! Här - inte en droppe regn. Faktiskt längtar jag efter en skur, det är så torrt i markerna.

Evas blogg sa...

Madicken: P.S. Nu regnar det här!!!!!

Lilla B sa...

Tack för vänlig kommentar hos mig när jag presenterade min skrytbasilika!

Evas blogg sa...

Lilla b: Men du, det var ju inget skryt!! Var stolt över den. Inte alla som lyckas få till en sån!

Jämtlandstösen sa...

Faktiskt skönt med lite regn också här hos oss. Men skyfallen hoppas jag att vi slipper...

Evas blogg sa...

Jämtlandstösen: Ja det var välkommet! En riktig rotblöta, fint för våra växter. Men nu får det gärna bli sol igen!!

Anonym sa...

Lockande...vattnet kallar till ett avsvalkande dopp. Fast idag kan inte ens den vackra bilden få mig att längta till ett bad...hua...idag har vi haft ganska svalt.

Evas blogg sa...

Gunnel: Ja tänk vilken skillnad det är detta år, nu är det vi som har det varmt och soligt. Det är mkt sällan vi får uppleva en sån varm och torr juni som detta år.

Anonym sa...

Vilken fantastisk bild! What a feeling!
hälsn F/ http://neverkeso.blogg.se

Evas blogg sa...

Tack F!