söndag, februari 20, 2011

Och efter





Det känns nästan som om våren har kommit hit in.

11 kommentarer:

Elisabet. sa...

Fint! Och kudden matchar ju perfekt!

Anonym sa...

En så fin och lugn färg! Som ett helt nytt rum!

Cecilia N sa...

Varför förstår inte jag?

Om bilden var nytagen på fredagen. Hur i hela friden har du hunnit göra klart till söndag eftermiddag?!

För oss tar såna där saker en koncentrerad vecka.

Cecilia N sa...

Ajdå, det där lät som gnäll. Men det var inte riktat mot dig/er utan är bara en frustrerad förvåning över att "alla andra" kan sånt lätt som jag tycker är svårt och omständigt och komplicerat och arbetsamt.

Det blev fint. :-)

Anonym sa...

men va fint det blev. Nu är du nöjd kan jag tro!

Anonym sa...

Äsch - glömde att säga att det var jag som skrev förra inlägget Maud

Evas blogg sa...

Elisabet: Tack! Ja det gör den ju, den låg där redan innan målningen så det var inte riktigt uttänkt :)

Carina: Ja visst blev det ett nytt rum! Ja mycket lugnare och fridfullare. Nu känns det inte längre som om väggarna ramlar över en.

Cecilia: Tack! Ja men dagens färger är ju så otroligt snabbtorkande och täckande. Det behövdes bara två strykningar (de gjorde maken ska jag väl erkänna). I morse var det torrt och jag ägnade förmiddagen åt att städa och fixa till rummet.

Maud: Ja nu är jag mkt nöjd. Även fast jag sällan är i det rummet så känns det så roligt att titta in i det ljusa rummet.

Monika Häägg sa...

Det blev ju fint. Ljust och härligt! Nu kan du släppa in vårsolen!

Biggan sa...

Snabba ryck!
Och det ska till en Jämt-storscha för att fixa det, heja heja!

Har våren kommit till min hem-ö Frösöja nu tro...
Jag bodde hela min barndom och tonår på Hornsgatan- hemlängtan mellan varven!

Christina sa...

Jisses så snabba ni var! Så fint det blev, mycket ljusare och mer harmoniskt!
Det är uppiggande att göra om lite.

Evas blogg sa...

Monika: Ja nu får vårsolen komma in!

Biggan: Njae, snarare en Jämtlandsman :) Nej här är det fortfarande vinter.

Christina: Ja visst är det uppiggande! Jag tycker också att det blev så mkt mer harmoniskt och ljust.