måndag, januari 16, 2012

Min blogg har fått en utmärkelse av Eva Swedenmark med motiveringen:

Evas blogg vardagstankar från Jämtland en blogg jag alltid läser. Så klok, varm och generös.

Tack snälla Eva! Det vämde. Under en period har jag mest lagt ut bilder på min blogg men efter denna utmärkelse känner jag mig peppad att skriva. Ibland behöver vi en uppmuntran för att "komma igång" igen.


Till utmärkelsen hör en uppgift. Liebster betyder "käraste"och utnämningen ges till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka.Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna utmärkelsen vidare till dem och låta dem veta det genom att lämna en kommentar i deras blogg.Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...



Jag vill ge denna utmärkelse vidare till (ja egentligen till alla som jag följer men jag väljer ut några) :



1. Eva, med sina humoristiska betraktelser av livet och dessutom en mängd vackra bilder.


2. Lisbeth, sagolikt vackra bilder och varma vardagsreflektioner.


3. Gunnar och hans utomordentliga sätt att visa vackra Jämtland från många olika perspektiv.


4. Granne med potatisodlaren, kloka tankar från Luleälvens strand.


5. Annika, mitt i skrivprocessens alla vedermödor. Spännande att följa den.



Inga kommentarer: